Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Volgens mij heb ik geen account en als dat wel zo is dan weet ik dat niet meer. En in elk geval wil ik geen abonnement. Er is een bedrag afgeboekt van mijn rekening dat heb ik laten terugboeken per vandaag.
Volgens mij heb ik geen account en als dat zo is dan weet ik dat niet ik wil het dan opzeggen per direct
Opzeggen wat ik naar mijn weten niet heb geregeld . Ik zag nu pas dat u gewoon Mij dit in rekening hebt gebracht terwijl ik niets heb geactiveerd. Dus graag regelen. Mvg Lulu Masti Yoga Meditatie
Ik heb een account, maar ik ben de gegevens kwijt.
Hoe moet ik nu opzeggen?
Hoi Sjan,
Je kunt de Storytell helpdesk een bericht sturen.
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Het was erg makkelijk om te volgen. Fijn dat je het in drie simpele stappen hebt uitgelegd. Nu kan ik mijn abonnement zonder problemen opzeggen!
Dank voor de duidelijke uitleg! Fijn dat het zo eenvoudig is om mijn Storytel-abonnement op te zeggen. Stap-voor-stap instructies zijn altijd handig. Ga zo door!